pondělí 24. června 2013

Essie-Fifth Avenue

Dokonalá červená...tak to je podle mě tento odstín Fifth Avenue od Essie. Fakt dlouho jsem jí hledala...byla to skoro posedlost, takže mám teď poměrně slušnou sbírku rudých laků, ale pořád jsem nebyla úplně spokojená. Chtěla jsem, aby to byla opravdu červená v pravém smyslu slova, ale zářivá, takže jen s malou kapkou oranžové...:)

Díky Sephoře za tu jejich akci s laky... :)) Rozhodovala jsem se mezi tímhle a odstínem Aperitif, naštěstí mám tenhle...Aperitif by byl asi už moc "tmavý"... :)

Dnes jsem zpracovávala další video s návodem na nehty, tak nejspíš zítra ho přidám... ;) Plus ve frontě čeká další nákupní... :) a věci na další nákupní...sakra měla bych se víc vyhýbat obchodům... :D








Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za tvůj komentář! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...