středa 21. srpna 2013

Ciaté Very Colorfoil manicure-Kaleidoscope Klash

Ahooj! Teď mám pro vás ukázku mojí druhé Ciaté colorfoil sady s názvem Kaleidoscope, která mi dorazila minulý týden...

Sada obsahuje úžasný mentolový lak v odstínu Pepperminty (můj oblíbený Essie Mint Candy Apple už mi dochází, tak myslím, že tenhle bude dobrým nástupcem), navíc obsahuje 13,5 ml, takže určitě chvíli vydrží. :)

Dál v sadě najdete fixátor folie a šest druhů holografické folie, od každé barvy po pěti foliích.
V této najdete červenou Blaze, fuchsiovou Babe, zlatou Bounce, královsky modrou Beaut a dvě stříbrné s různým holografickým vzorem Bloom a Brill.

Postup je naprosto jednoduchý-nehty nalakujete lakem na nehty, necháte zaschnout a na místa, kde chcete, aby vám ulpěla folie nanesete fixátor. Počkáte pár sekund a pak k nehtu přitisknete folii lesklou stranou nahoru, uhladíte a folii strhnete. Takhle můžete pokračovat, přidávat další barvy folií a různě je kombinovat.

Odpoledne vám sem hodím další článek s fotkami nehtů a různými kombinacemi... :)

Jinak sada stála zhruba 300,- a objednávala jsem na asos.com. Další dvě dostupné varianty sady (Wonderland-tu vám taky ještě ukážu a Carnival couture) se dají sehnat i v Sephoře, ale na tuto sadu jsem tam nenarazila...

Líbí se vám? Zkoušely jste už něco takového?? :)





3 komentáře:

  1. vypadá to dobře nikdy jsem o ničem takovém neslyšela :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vůbec neznám, těším se na fotky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to naprosto úžasně, znám to už z youtube od různých zahraničních vlogerek, ale v ČR zatím nic!! Musím se po tom také mrknouti =)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za tvůj komentář! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...