čtvrtek 22. listopadu 2012

Maison Martin Margiela for HM- Hair lock necklace-black

Druhým doplňkem z MMM kolekce je opět náhrdelník z pramene vlasů, ovšem v černé barvě. Stejně jako u blond náhrdelníku se jedná o re-edici z kolekce jaro-léto 1995. Černý se mi líbí ještě víc než blond, ačkoli než jsem ho vzala na sebe bylo tomu naopak. Teď mě mrzí, že jsem neukořistila i ten v hnědé barvě, protože v současnosti se jedná o moje nejoblíbenější doplňky. Prodával se v bílé krabičce, která má na sobě plastický lesklý motiv číslic, který provází celou kolekci, vevnitř s látkovým sáčkem s odkazem na původní uvedení v roce 1995. Náhrdelníky byly vyprodané už dopoledne v den uvedení, takže už bohužel nejsou k sehnání...
Cena: 299,-
PS: Připravuju giveaway... :)









Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za tvůj komentář! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...