pondělí 11. listopadu 2013

Shiseido Perfect Rouge-PK331

Tak se po dlouhé době vracím k téhle rtěnce Shiseido, kterou jsem vám ještě neukázala. Koupila jsem jí už před dost dlouhou dobou ve slevách v Marrionnaud za polovinu, což bylo něco přes 300,-.

Tenhle odstín má označení PK331 a je to totální cukrátková "růžovka". :)
Obal je podle mě povedený, jednoduchý design v kovovém provedení, které přečká skoro všechno.

Samotná rtěnka je jak jsem říkala šťavnatá růžová, konzistencí je na rtech hodně příjemná...krásně krémová s jemným leskem. Na puse vám vydrží standardní dobu a je bez parfemace... 

Ještě mám další v nude odstínu, tak post k němu očekávejte někdy v časech budoucích a přidám tam nejspíš i fotku rtů s tímto odstínem, pokud to bude ke koukání... :))

Krásný večer... Ali 








4 komentáře:

  1. Krásná barva. Zvýrazňuje odstín zubů? A nezalézá do vrásek?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky! Do vrásek nezalézá, ale pokud má někdo odstín zubů trochu do žluta, určitě na něj upozorní...

      Vymazat
  2. Nádherná barva :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ten odstín je úžasný. Miluju žvýkačkovou růžovou :))

    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za tvůj komentář! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...