čtvrtek 4. prosince 2014

Toni & Guy- limited edition by Marchesa

Další limitovaná edice (na ty jsem já ujetá) vznikla spoluprací vlasové kosmetiky Toni & Guy s návrhářskou značkou Marchesa, která se postarala o nádherné květinové motivy-ty zdobí obaly od několika vybraných produktů.

Já jsem nejdřív podlehla spreji na ochranu vlasů před teplem (Prep Heat Protection Mist) a posléze ještě šamponu pro poškozené vlasy.
Ochranný sprej má zabraňovat poškození vlasů při fénování, žehlení, kulmování...zároveň o ně pečuje a předchází jejich lámání.
Šampon je určený pro poškozené vlasy, má je jemně vyčistit, ozdravit, dodat lesk a taky předejít jejich lámání. Ten ukořistila, protože mi zrovna došel můj oblíbený Label.m pro barvené vlasy. Tento voní květinově a nevím, jestli teda nebudu potřebovat taky komplementární kondicionér. :))


Limitka obsahuje zmíněný šampon a kondicionér pro poškozené vlasy (239,-), sprej pro tepelnou ochranu (309,-) a sea salt sprej (279,-). Ještě by měl být ledový krém pro uhlazený účes a pasta pro bohatší objem účesu- na ty jsem ale nikde nenarazila... Seženete v DM, Rossman, Teta drogerie.














1 komentář:

  1. tuto značku bych ráda vyzkoušela :-)

    Zvu tě na mou giveaway o super skřipce do vlasů - http://talktomymoustache.blogspot.cz/2014/11/linziclip-giveaway.html :-) <3

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za tvůj komentář! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...