pondělí 1. června 2015

Perfect combination!

Seznamte se s mými víkendovými společníky...

Pohodu při listování časopisy si nejvíc užívám právě o víkendu, stejně tak nikdy neodolám čerstvým květinám ze zahrady. Tentokrát to byly pivoňky mojí babičky, které právě skvěle doplnily mojí "červenou náladu".  

Rudá barva je podle mě fascinující, zbožnuju jí na nehtech i na rtech. Proto se mi ve sbírce kupí mraky červených rtěnek a laků na nehty...a pořád přibývají další, protože prostě nedokážu odolat!

Lak Ciaté-Boudoir mám už delší dobu, ale novinkou je tahle krasavice od MAC. Matný odstín Salon Rouge- jak se vám líbí? :)
Zajímalo by mě jakou máte zkušenost s výraznými rtěnkami směrem k mužům...většinou slýchám, že je moc nemusí a jsou radši, když má žena rty jen nenápadně nalíčené...
Každopádně toto vědomí mě asi nedonutí svůj vztah k rudé přehodnotit. ;)

Co se týká oblečení, tak se červené právě učím přijít na chuť. :D






2 komentáře:

  1. myslim, ze to individualne :) mne vacsinou ruz chlapi chvalia, ale je to fakt chlap od chlapa :D a priatelovi je to teda uplne jedno, ten si to ani nevsimne :D

    OdpovědětVymazat
  2. pekna barva!

    www.bridgeofmemroies.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za tvůj komentář! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...