čtvrtek 18. dubna 2013

Maybelline Color whisper-210 Oh La Lilac

Ahoj všem! Dnes vám ukážu jednu z Maybelline Color Whispers a bude to odstín 210 Oh La Lilac.
Je to jeden z těch hodně světlých odstínů, světlá jemná lila-růžová. A právě s těmi světlými odstíny Color Whispers mám trochu problém... K tmavším odstínům nemám prakticky výhrady, s těmi-velká spokojenost! Ale ty vám ukážu někdy příště...

Potíž je v tom, že hodně zvýrazní jakékoliv suché místo na rtech, takže to pak okamžitě vystoupí do popředí. S tím souvisí i to, že barva se hromadí v jemných linkách rtů, takže rty jsou pak trošku pruhované...Zkoušela jsem, jestli by nepomohla báze pod rtěnku (Benefit Lip Plump), ale bohužel nee.  Tyhle věci mi teda vadí, což je škoda, protože odstín se mi moc líbí!







5 komentářů:

  1. Barva se mi moc nelíbí, já mám odstín 130)) A miluju ho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pink possibilities mám, je to taky jeden z mých oblíbených.. :)

      Vymazat
  2. krasny odtien :)
    http://eeverywomen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná barva :)

    http://style-and-smile.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. přesně tuhle barvu jsem si koupila i já a je fakt krásná, nejhezčí ze všech :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za tvůj komentář! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...