úterý 29. ledna 2013

Black blossom bracelet

Dnes vám představím další kousek z mojí šperkovnice. Tento náramek jsem dostala jako dárek a nosím ho moc ráda, je sestaven z mnoha fragmentů v černostříbrné kombinaci. Je to takový "záhonek"-složený z květů růží a lístků, doplněný o různé tvary kamínků a krystalů. Tyto "přívěsky" jsou připevněné na spleteném koženém pásku s kovovou sponou. Na náramku oceňuji univerzálnost- vzhledem k barevné kombinaci, a zároveň nápaditost skrytou v neotřelé kompozici tvarů...




2 komentáře:

  1. Já si teda na sobě takovou výraznou ozdobu představit nedokážu. Jsem spíš na jemnější dolňky, ale i tak se mi moc líbí :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Já mám nejraději minimalistické, ale výrazné doplňky... :)

      Vymazat

Moc děkuji za tvůj komentář! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...