pondělí 18. března 2013

MAC pigment-New fixation

Odsypek pigmentu MAC v odstínu New Fixation jsem objednávala ještě ve velkých povánočních slevách na makeupgeek.com. Stál něco kolem dvou dolarů, množství vystačí myslím na poměrně dlouhou dobu, takže cena skvělá... Z MAC pigmentů mám plné balení odstínu Vanilla, který zbožňuju...je to výborný univerzální odstín, který vypadá skvěle na očích, ale taky úžasně funguje jako rozjasňovač-takže ho nanáším i na horní hranu lícních kostí, svisle po středu nosu nebo nad horní ret.
Tak jsem si řekla, že vyzkouším ještě další odstín, jak už jsem psala ráda někdy nosím oči nalíčené dočervena, proto padla volba na New Fixation. A určitě jsem neudělala chybu, hodí se perfektně k vystínování vnější části víčka a mně se mooc líbí...Nebo ho nanáším přes tmavší hnědý odstín-jako MUG Last Dance nebo Burlesque, kdy jim dodá takový vínový nádech, což se mi taky hodně líbí. :)






Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za tvůj komentář! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...