neděle 3. března 2013

Úlovky z veletrhu World of beauty and spa

V pátek jsem se ještě hodně narychlo před odjezdem z Prahy vypravila na veletrh World of Beauty and Spa. Věci, které si chci pořídit, jsem měla rozmyšlené dopředu. Takže jsem to celé proběhla, popadla to, co jsem měla v plánu a za hodinku jsem byla pryč... :)
A co jsem si tedy odnesla?! Pár věcí od německé značky Wimpernwelle- fixační gel na glitry, aplikační štěteček a glitry ve třech barvách- tyrkysové, černé a fuchsiové, od veleznámé americké značky Ardell- tři druhy nalepovacích řas a transparentní lepidlo. A tři štětce od značky Maestro- jeden na contouring, druhý na blending a třetí malinký na oční linky. Poslední věcí, která není na fotce je průhledný stojan na rtěnky, který jsem už dlouho sháněla... :)


2 komentáře:

Moc děkuji za tvůj komentář! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...