neděle 4. listopadu 2012

Essence- Break through + China Glaze-Golden Enchantment

Nakoupila jsem pár laků Essence- Colour and go. K této značce jsem byla obecně hodně skeptická, ale laky mají opravdu super. Pracuje se mi s nimi asi nejlépe ze všech značek, které jsem vyzkoušela. Mají opravdu hodně široký štěteček, takže to jde opravdu rychle. Dávám dvě vrstvy a navrch Essence Better than gel nails top sealer. I ve vysoké vrstvě schne super rychle. Jediné, co je trochu slabší, je výdrž, ale za tu cenu...Break through se mi líbil na první pohled asi nejvíc, ještě mám odstín Fame fatal a Off to Miami!. Tady mám půlku nehtů přetaženou třpytkovým China Glaze-Golden Enchantment.







Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za tvůj komentář! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...