středa 7. listopadu 2012

Fred Farrugia

Už před nějakým časem jsem se nechala zlákat a nakoupila si několik modulů Fred Farrugia. Prý "Apple" v oblasti kosmetiky... :) V Sephoře tato značka končí, a tak mají (v Palladiu jinde jsem to nezahlédla) výprodej- kus za 50,-. Tak jsem neodolala- vzhledem k tomu, že původní cena jednoho modulu byla 390,-. Základní modul je složen ze dvou vnějších částí-(na jedné je zrcátko), které potom kryjí jednotlivé paletky, které do nich zacvaknete+černý pleteninový obal (ponožka), do kterého celý systém schováte. Já jsem si odnesla duo stínů, pudrovou tvářenku, krémovou tvářenku a 3x dvojici rtěnky s matujícím stínem. Jejich jednotlivé fotky přidám v dalších postech...











Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za tvůj komentář! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...