sobota 24. listopadu 2012

Steamcream-Wendy Rowe edition

Ve slevách na asos.com jsem narazila na legendární steamcream, tak jsem samozřejmě neodolala a pořídila si edici s Wendy Rowe. Steam cream je univerzální přírodní krém, který lze použít na obličej, ruce i tělo. Obsahuje mandlový olej s vysokým obsahem vitamínu E, jojobový organický olej, kakaové máslo, vodu z pomerančového květu, výtažek z ovesných vloček a esenciální oleje. Krém má hodně příjemnou jemnou konzistenci, není hutný, ale přitom skvěle hydratuje. Jediné co mi trochu vadí, je některá ze složek v parfemaci krému, která mi nevoní, ale to je můj subjektivní pocit.
Aluminiové dózy mají originální design, a tak je každý krém jedinečný. Po spotřebování lze dózu použít například na šperky nebo jiné drobnosti. Ten můj má dózu v odstínech modré barvy s podobiznou Wendy Rowe. Wendy Rowe je mezinárodně uznávaná makeup artistka, expertka na nude look, která pracovala ve všech edicích Vogue a působí jako konzultantka pro Burberry Beauty. Krém nanáším těsně před aplikací makeupu, který pak opravdu dobře drží, takže souhlasím s Wendy- je to skvělá báze pro makeup...
Cena: 8 liber-ve slevě na asos.com

+ univerzální použití, skvělá hydratace, atraktivní design

-  parfemace

Hodnocení:  A



Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za tvůj komentář! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...