čtvrtek 21. února 2013

Inglot-Body sparkles-Silver XL73


První z Inglot glitrů, který vám představím, je tento luxusní stříbrný. Spolu se zlatým holografickým je můj nejoblíbenější ze čtyř, které jsem si pořídila.

Třpytky dostanete v černé krabičce, která skrývá hezkou jednoduchou dózičku ze skla s černým víčkem. V balení je obsažen 1g glitrů. Jediné co bych balení vytkla je absence nějakého krytu pod samotným víčkem, když totiž odšroubujete víčko, máte třpytky zevnitř na víčku a na hranách dózičky a dostávají se pak i do závitu víčka a tím dochází ke ztrátám...

Teď už k samotným třpytkám, tyto mají větší velikost, proto XL v názvu. Mají stříbrné i menší a jemnější, ale musím říct, že mně se víc líbí tyto, jsou o něco výraznější...víc stříbrné.

Aplikace je úplně bezproblémová, je třeba použít nějakou bázi, já je nanáším na Essence Colour arts eye base. Lze je nanést samotné jen s touto bází anebo nalíčit oči stíny a bázi pak nanést přes ně, a to jen tam kam potřebujete a pak aplikujete třpytky.
Lze s nimi vytvořit krásnou souvislou stříbrnou vrstvu a na víčku vydrží hrozně dlouho.

Já jsem z nich hrozně nadšená! Takže pokud máte cestu na Chodov, určitě se v Inglotu zastavte. Cena se slevou byla myslím 168,-.





Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za tvůj komentář! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...