sobota 23. února 2013

Makeup Geek-Peacock

Další úžasný oční stín z dílny Makeup geek je odstín Peacock. Tento je jeden z matných a asi jako u všech odstatních je potřeba myslet na to, že jejich sušší konzistence trochu ztěžuje aplikaci. Nepřilnou k víčku tak bezproblémově jako ty mastnější metalické, je nutné použít pod ně bázi a také počítat s tím, že trochu práší. Ale odměnou za trochu úsilí je krásný elegantní efekt.

Peacock je jak napovídá název odstín, který bychom našli třeba na pavím peříčku. Krásná intenzivní tmavě modrozelená barva. Opět typ odstínu, pro který mám u stínů velkou slabost, všechny odstíny zelené, modré a jejich kombinace, to je moje!

Přidala jsem ještě fotky některých odstínů, které jsem vám už představovala-vedle sebe. (Cocoa bear ještě přijde). Mám velkou radost, protože vám budu moct představit spoustu dalších nových odstínů, které na mě čekaly tento týden doma. :) 
Ještě dnes přidám "hromadnou" fotku nových stínů a pak fotku všech, které jsem vám už představila pěkně vedle sebe. ;)





    zleva: odstín Peacock, Taupe Notch, Cocoa bear, Last Dance




5 komentářů:

  1. je škoda, že je neukazuješ na víčku nebo s nimi neudělám nějaké líčení.:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chystám se na to... :) Čekám s tím na nový foťák. Budu na to myslet a co nejdriv něco dodám... :)

      Vymazat
  2. To je nádherná barva!
    Měla bych si už konečně nějaký ten stín objednat! ;P
    Už se těším na ukázky líčení :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za tvůj komentář! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...