pondělí 18. února 2013

Stila custom color blush-self-adjusting coral

Dnes bych vám chtěla představit další produkt od značky Stila, a to tvářenku v odstínu Coral. K dostání je ještě odstín Pink, ale jemu podobný odstín mám v paletce tvářenek Nars (odstín Desire), tak jsem si vybrala odstín Coral.
Odstín je jak napovídá název světlá broskvově korálová barva, matná s opravdu malým množstvím miniaturních třpyteček. Pigmentace je velmi dobrá a co je zajímavé tvářenka by se měla přizpůsobovat individuálně pH pokožky a vytvořit tak na každém jedinečný odstín.
Samotná tvářenka má poměrně praktický tvar a velikost, design se mi zas až tak nelíbí, nevím ani proč, ale vnitřek se zrcátkem už vypadá moc hezky.
Aplikace je bezproblémová, jen se to s ní nesmí přehnat, abyste nevypadaly příliš broskvově. :)
Pro mě další Stila produkt, který můžu velmi pochválit... Cena je sice vyšší, ale není to úplně tragické... :) Objednávala jsem na asos.com za £13.







1 komentář:

Moc děkuji za tvůj komentář! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...