neděle 17. února 2013

New in-Aussie, Bomb Cosmetics, Vaseline, Nivea

Pár věciček z Anglie... :) Objednávala jsem hlavně kvůli Aussie 3 minute miracle a Lip butter od Nivey, ale ještě jsem přihodila Vaseline Cocoa butter a sprcháč Shower power od Bomb Cosmetics. Začínám zkoušet, tak jsem zvědavá...Každopádně všechno božsky voní! :)
 

5 komentářů:

  1. Z jaké stránky jsi objednávala? :))
    Katelin.

    OdpovědětVymazat
  2. :) tú vazelínu mám, je úžasná :) Mne ju doniesla sestra z Írska, ale určite omrknem tú stránku :)
    mimochodom, pozývam ťa na moju Giveaway :) Potešíš ma, ak sa zapojíš :)
    http://www.ourpinkhell.blogspot.sk/2013/02/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se mi zda, že Nivea lip butter bude ještě lepší! :)

      Vymazat

Moc děkuji za tvůj komentář! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...