sobota 6. července 2013

"Chameleonské" líčení

Ahoj všem! Dnes jsem si trochu hrála, tak se s vámi podělím o fotky a stručný návod...


K líčení jsem použila:
- E.L.F. paleta 100 očních stínů z jarní kolekce 2013
-báze pod oční stíny Too faced-Shadow insurance
-tužka na oči MAC-Feline
-štětce-Maestro (640), Makeup geek (C411), Bdellium tools (768)



Nejdřív jsem nanesla bázi pod oční stíny Too faced, do vnitřního víčka pak třpytivý citronově žlutý stín (1). Na celé pohyblivé víčko přišel metalický světle zelený (2) a v ohybu víčka je zářivý tyrkysově zelený stín (3).
Potom přišla na řadu černá linka tužkou od MAC podél horních i spodních řas, na ní jsem ještě navrstvila trochu černého stínu (5). A na horním víčku ještě jeden oblouček stejnou MAC tužkou, kde posloužila jako podklad pod tmavší metalický stín (4). 
Nad ohyb víčka a podél dolní linky jsem přidala ještě růžově-červený (6).


1 komentář:

  1. Veľmi pekné ličenie :) urobila by si prosím ťa na tú paletku recenziu?? :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za tvůj komentář! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...