pondělí 15. července 2013

Dnešní malé radosti...

Tak jsem byla zase zkontrolovat Rossmann, jestli ještě stojí a mé oko spočinulo na těchto neonových lacích (826 Flamingo pink a 828 Flashing lilac) od L´Oreal, jeden stál 99,- navíc byla akce 2+1 zdarma, tak jsem přihodila ještě matný topcoat. 
Žádný lak od této značky nevlastním (pokud se nepletu), tak jsem na ně zvědavá!

A jako totální časopisovej závislák-nemohl chybět nový Harper´s Bazaar... :)
Hezký večer přeju...


7 komentářů:

  1. krásné barvy :) já od Loreal taky žádný lak nemám, asi od nich po pravdě nemám nic ale láká mě Lumi foudation nebo True Match nebo tak nějak .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Mně se teď docela líbí ty jejich samolepky na nehty...(a pak by mě taky zajímaly rtěnky Colour caresse)

      Vymazat
  2. Tak to musím brzy zavítat do Rossmanna :). Jinak nechtěla bys udělat video jak pečuješ o své nehty? Mně se hodně třepí, lámou, ... tak by se mi hodila nějaká ta rada na ozkoušené fungující věci :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to by som brala aj ja :) navyše ja mám tu kožtičku okolo nechtov furt takú mrzkú, suchú ... čo s tým ? :/
      Ináč ten fialový lak je parádny :)

      Vymazat
    2. Ahoj! Klidně můžu udělat, akorát to pro vás asi nebude moc zajímavé...:( Já mám nehty od přírody fakt kvalitní a extrémně pevné, takže jsem nikdy žádnou speciální péči nepoužívala. Ale pokud bych měla ten problém asi bych určitě vyzkoušela nějakou kůru (olejíček) od Sally Hansen, třeba Maximum growth nebo zpevňující lak Hard as nails. To je myslím docela chválené... :)

      Vymazat
  3. Krásné barvičky :) Taky bych je tam nemohla nechat :D

    littleann5.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné barvy, taky bych chtěla bílou ;) Jinak já Bazar zase tak nemusím, ale je to pěkný časák ;)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za tvůj komentář! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...