pátek 5. července 2013

Video: Nákupní deník-červen 1

Ahooj! Mám tu pro vás další nákupní video...ještě z června, trochu mi trvalo než jsem ho zpracovala :) Tentokrát převládá hlavně kosmetika...

Co jsem si koupila:

Essence-Makeup sponge
Dermacol-Love lips 03
Dermacol-Love lips 04
Nivea-Tělové mléko do sprchy
NARS- Light Reflecting Setting Powder-Pressed
Too Faced-Shadow Insurance
Benefit-High beam
Essie-No boundaries
Essie-Exotic liras
Essie-Thigh high
Essie-Stylenomics
Essie-Don´t sweater it
Essie-Topless and barefoot
Bomb cosmetics candle-Passion Fruit Sundae
Superdry sweater
Pologarage jeans
Tezenis khaki dress

můj youtube kanál: http://www.youtube.com/user/Aliinblack/videos




6 komentářů:

  1. Video od videa lepší :)
    Těším se na další

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, produkty od Nars, jsou vážně pecka, taky si je nemůžu vynachválit.Můj poslední objev je Radox, jejich sprcháče jsou prostě boží. Nejoblíběnější je zatím Milk and Berries a zázvor - ale určitě vyzkouším i další. Skvěle voní a kůže je po nich vážně heboučká :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Tak to se na ně budu muset podívat! :)

      Vymazat
    2. Dobre spravené video:) Musím súhlasiť s kat, mne sa v poslednej dobe tiež osvedčila značka Radox, ktorú som si priniesla z Anglicka, kde je jednička :) Určite sa na ňu najbližšie v drogérii pozri, v Dm je teraz v super cene :)

      Vymazat
    3. Děkuji :) Wow, tak to se pro něco fakt vypravím! ;)

      Vymazat

Moc děkuji za tvůj komentář! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...