neděle 21. července 2013

L´Oreal Color riche-828 Flashing lilac

Ahooj! Dnes vám ukážu lak L´oreal, který jsem si koupila před pár dny. Tenhle neonový fialový se mi fakt hodně líbil. 
A musím říct, že tohle je ten nejdivnější lak, který jsem kdy vyzkoušela...

Když jsem nanášela první vrstvu, vypadalo všechno normálně, ale jakmile trochu zaschnula, byl to docela šok! Na nehtech jsem měla průhlednou, fialovou a totálně matnou vrstvu, jako když si nehty nabarvíte zvýrazňovačem. Měla jsem sto chutí to hned odlakovat, ale zkusila jsem ještě druhou vrstvu...Tou se to trochu vylepšilo a bylo už to nositelné, ale krytí teda opravdu nic moc, chtělo by to fakt aspoň tři vrstvy.

Po zaschnutí druhé vrstvy už nebyl úplně matný, ale tak nějak na půl cesty mezi matným a normálně lesklým lakem, takže použití topcoatu byla nutnost!

Jinak odstín se mi moc líbí, škoda že aspoň trochu líp nekryje...taky se dost rychle začíná olupovat, takže za mě nic moc. Nosit ho nejspíš budu, ale je s tím prostě víc práce. :(




4 komentáře:

  1. Tak ta barvicka je eno nuno, ale odradily me jeho vlastnosti :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s Andrejkou :) Je škoda, že nekryje lépe :( Barvička je to úžasná!! :)

      Vymazat
  2. No já si koupila č. 826 - měla to být neonová růžová.
    1. vrstva matná
    2. matná
    3. nějaká hybridní
    Nejlepší na tom všem bylo, že lak z růžové změnil barvu na hnusnou oranžovou nekryl a byl divnej.
    Tyhle nový sou fakt propadáky

    Blodnies z My Blond World

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám laky od L'oreálu ráda. Je pravda, že jich nemám moc.. to zdaleka ne.. ale i tak mě toto docela zaskočilo.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za tvůj komentář! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...