neděle 7. července 2013

E.L.F. 100pc eyeshadow palette-spring collection

Ahoj! Tak na přání přidávám článek s fotkami všech stínů z této paletky od E.L.F. Tohle je moje první paletka od této značky. 
Jak je patrné z názvu, najdete v ní sto očních stínů, pár z nich je tam duplicitních, ale i tak je to pořádná dávka barev... Zhruba polovina z nich je metalických a druhá jsou matné stíny.

Stíny jsou nakombinované do sloupců převážně po barvách-odstíny champagne, béžové, hnědé, lososové, bronzové, zelené, růžovo-červené, fialové, modré a černé.
Hodně se mi líbí ty metalické, jsou mastnější, nepráší a mají fakt nádherné odlesky. Každopádně rozhodně doporučuju použít nějakou bázi, hlavně u těch matných je potřeba stín víc navrstvit, tak aby se pěkně zachytil a vydržel.
  

Balení je jednoduché, bílé, plastové s průhledným průzorem...


Dál najdete swatche všech odstínů z této palety...



Některé ze stínů jsou složené ze dvou barev, z kterých pak smícháním vznikne zajímavý odstín...



Na první fotce jsou zachycené odstíny prvních dvou sloupců (zleva). Moc se mi líbí metalické
zlato/champagne stíny a perleťově růžový.


Třetí sloupec v odstínech hnědé...


Čtvrtý sloupec-odstíny oranžové/lososové a krásný vínově růžový a perleťový.


Pátý sloupec-oranžové, bronzové a zlaté odstíny.



 Tady pro porovnání podobný odstín od MAC-Amber lights.


Sloupec s krásnými zelenými odstíny, zvlášť čtyři spodní nejtmavší a nejsvětlejší vrchní metalický...



Odstíny růžové a červené...


Fialovááá...




Modrá je dobrá...



Černočerná a krásné kovově stříbrné barvy...




Samozřejmě mám i kvalinější stíny než jsou tyto, ale ty se pohybujív jiné cenové hladině. Tahle paleta mě mile překvapila, obsahuje opravdu hodně moc pěkných odstínů za příjemnou cenu. Na kosmetické experimentování ideální...

6 komentářů:

  1. Skvělá recenze, pěkná paletka mám podobnou od jiné firmy,ale pouze třpytivé odstíny..

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné barvy. :))
    Také jsem si nedávno koupila menší paletku od elfu a můžu říct, že za ty peníze jsem s ní nadmíru spokojená.

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé barvičky, na kůži vypadají lépe jak v paletce :)

    OdpovědětVymazat
  4. Teda, naprosto skvělá paleta :-)) úžasné barvy!

    http://thevoguebyme.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Krásna paletka a prekvapili ma najmä okienka s dvomi farbami...určite sú zaujímavé...Champage, zelená a modrá sa mi páči najviac...ale champagne samozrejme vedie..Super tip na nákup!

    Pozývam ťa na giveaway
    http://crazy-lifestory.blogspot.sk/2013/07/giveaway-with-persun-mall.html

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za tvůj komentář! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...